Sidor

måndag 7 november 2011

Såå..

..trött. Känner mig som denna söting till hund. Vill bara kasta mig i en soffa och mysa.

Va hur söt får man va?

Hur är det med Er. Vågar Ni gå på lite färg hemma. Eller är det mest grått svarta och vitt.

Varför inte. Våga och vinn. Kan bli läckert....


Snyggt med lila soffor till det vita och svarta. Läckert. Det Här gillar jag verkligen.

..men här..Lila väggar. Jag vet inte om det är min stil. Är det din?


Färg klickar. Alla möjliga sköna färger. Tycker att det är läckert faktiskt. Men inte riktigt jag...


Varför inte måla skåpen i roliga klatschiga färger. Ill rosa. Istället för svart och vitt. Varför inte..? Man kan ju alltid måla om.


Varför ska tak vara vita...? Varför inte lila...?!


Den som vågar sig på och gillar färger har säkert massa färgglada ting hemma..

..och ja som sagt det kan vara jätte snyggt. Jag är nog lite feg. Håller mig till dom mer jordnära färgerna än så länge.


Här avskalat och enket med dom mer nordiska färgerna.


Men skönt är att man inte tröttnar lika fort på det vita svarta. Och man kan lägga in så fina färger i mattor och kuddar efter årstid och lust. Som en orientalisk matta som denna. Fint. Gillar.



Natur färger.

Ha det bra.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar