Sidor

måndag 23 april 2012

Men..

..hallå..på vilken skala från 1 till 10 längtar vi efter vårsolen och inte regn och rusk som idag här hemma i vår stad. Va?
Låt mig få inspirera er..ni som eventuellt har glömt bort hur fruktansvärt ! skönt det är när vi har "lagom" varmt och sommar här hemma. Längtar jag då bort? inte det minsta faktiskt. Älskar Sverige. Så vackert.
Life on the balkony...Här bor vi mest hela tiden på kvällarna.
Sommar Stockholm. Finns inget finare. Love.
..och där bor käre bror med familj. Frugan Eva här. I somras på ute servering. Där satt vi heeela långa kvällen-natten.
Ja..alla ute serveringar. Här samma ställe i Stockholm. Ett glas iskallt rosé.Huset i grönskan.
Sommar dressad. Odd Molly klänning. Mjuka tunna stövlar.
Vita jeans. Barfota. Målande tånaglar..
Sandhamn..mmmm. Underbart.

Brun fin make. hihi
Sol nedgång.
Sol brillor. Doft av blommor och gräs ute.
Grabbarna ner till badet från stugan. I all enkelhet. På med badbrallor ta med handduk. Och hoppa i ur-fula..foppatofflor. Men vem bryr sig? Här ute är ingen som bryr sig ändå. Man bara är.

Tills dess så får vi längta. Nu ska jag ta mig nåt och äta. Hej så länge.

5 kommentarer:

  1. Vilka härliga sommarbilder du bjuder på! Säger som jag sa till en annan söt bloggerska1 Varför bor man alltid fel! Stockholm är väldigt vackert!

    Men idag har vi strålande solsken, sitter ute och mer och mer kläder åker av!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Ser helt underbart ut, snart är vi där igen, bara att hålla ut :)
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  3. Skönt Helena med sol.
    Absolut Lisa snart är vi där.
    Kram

    SvaraRadera
  4. vilka underbara bilder, jag blir alldeles sjuk när jag ser dem, vilken känsla de förmedlar! kram fina du!

    SvaraRadera