Sidor

lördag 7 april 2012

Ni..

..har väl en skön lugn påsk..i snön där ute. Jaja solen skiner och snön smälter nog bort kvickt. Får vi hoppas.
Min stora blomma jag köpte i Gbg är fortfarande vid liv och riktig fin. Känns sommar och vår inne. Måste dock vattnas massor. I matsalen står en stor bukett tulpaner. Vill alltid ha snitt blommor till helgen. Så fint.
Jag har bakat favorit brödet här hemma. Gott knäcke. Super gott. Testa vet ja.
Blir en långpanna. Jag delar det i lite olika bitar när det gräddat klart. Och hela familjen mumsar upp det på ett nafs. Med ost...Nyttigt dessutom.
GLAD PÅSK

5 kommentarer:

  1. Hortensian är så fin och pampig blomma men jag tycker den är svår att sköta.får testa knäckebrödet nån dag också. kram

    SvaraRadera
  2. Vilken vacker hortensia, min favoritblomma. Hoppas du har en skön påsk, kram

    SvaraRadera
  3. Jag älskar det där knäckebrödet ...väldigt gott och väldigt enkelt att göra ...det gillar vi!! ....*ler

    Kram och vad fin du var i "kärringa-knuten"

    Pernilla på Piazzan

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad kul att du gillar brödet.
      Tack kram på dig Pernilla.

      Radera