Sidor

måndag 31 januari 2011

Blek...

...ansikte..det är jag det. Därför har jag handlat brun utan sol. Måste få lite färg i ansiktet. Då är det perfekt med lite fusk. Man känner sig genast fräschare. Dessutom har jag införskaffat ett rött nagellack. Vår fin...




Vet ni vad jag ska göra imorgon då..???


Börja träna på gym..!! Äntligen. Har gjort det tidigare. Men det är några år sedan. Nu ska Eva bli vältränad..!hihi
Jag känner jag måste röra på mig. Känner mig helt förslappad. Vi har låtit alla anställda här i stan faktiskt få träningskort. Vi behöver alla röra på oss. Jag gick ju ner i vikt då jag var så sjuk innan jul...men...ja det var väl mest vätska. Så fort jag började äta igen så gick jag upp kilona..inte allt men några. Jag känner mest att jag behöver röra på kroppen. Räcker inte med att ta promenader. Jag har varit trött länge oxå. Man blir piggare om man låter kroppen jobba lite. Heller hur ??
För några år sedan var jag tränings fanatisk. Var på gymmet varje dag. Det kommer inte hända igen. Får finnas gränser. Men kanske 2-3 gr i veckan. Jag har dessutom en dålig rygg så jag måste helt enkelt hålla mig någorlunda i schack. Ska bli spännande. Jag är taggad.


2 kommentarer:

  1. Visst känner man sig fräschare med lite färg, här hamnar jag tyvärr lite för ofta i vårt solarium...
    Gymmet, usch mitt dåliga samvete, har årskort både dottern och jag, för 1 år sedan var jag där nästan som du varje dag, sen hände nåt, och nu får jag släpa mig dit, och vågen protesterar så jag borde verkligen röra på mig...
    maria G

    SvaraRadera
  2. Vi får väl se hur mycket jag orkar imorgon. Taskig kondis och dålig styrka. Och framför allt se till att stretcha ordentligt..så jag kommer upp ur sängen på onsdag..hihi

    SvaraRadera