Sidor

tisdag 25 januari 2011

Jag..

..skulle vilja ha ett Nytt skrivbord. Är väldigt trött på mitt omålade köksbord. Visst funkar jättebra. Stort och ordentligt. Men...
Nä, jag kommer absolut kolla in om jg hittar nåt nytt. Frågan är vilken stil jag kan tänka mig. Jag gillar ju blanda modernt och klassiskt. Det får inte vara för mycket "herrgårdsstil". Men detta är ju väldigt fint..och kolla in de fina böckerna..Men som sagt kanske inte riktigt min stil.
Snyggt. Snyggt. Det här gillar jag. Tycker det är fint med glas skiva. Ikea kanske har nåt liknande? Stilrent. Men stolen ser inte ut att vara så skön att sitta in. Jag har en riktig kontors stol. Visserligen kanske inte den snyggast, i svart läder. Och dom är oftas inte så fina. Men man måste se till att sitta bra.
Också snyggt. Ser ut som ett köksbord från början...

Enkla rena bord...och bra stolar.


Detta är Ikeas bord. Fint..men svart. Jag vet inte. Har ju en vit bokhylla..!! Dessutom ser bordet för litet ut.

Väldigt snyggt..men alldeles för litet. Jag vill ha STORT!!


Ett ytte pytte..

..ett litet till..


Det här gillar jag. Modernt. Med glas skivan och metall benen. Läckert.


Ja, vi får väl se vad det blir..
Nu måste jag sätta fart. Vi ska ha bolagstämma imorgon så här ska handlas mat, kaffe och grejer. Har en lista att gå igenom när jag kommer till butiken. Kanske nån blomma på borden också...!!
Det måste ju se snyggt ut. Hej svejs.












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar