Sidor

onsdag 12 januari 2011

Snö..

..igen. Suck. Nä nu längtar man nog efter mindre snö och plus grader. Heller hur?
Barnen är i skolan och jag är på kontoret. Har varit trött o lite hängig i morse.
Är det nån där ute som läser min blogg som vet nån som har menieres sjukdom, eller har sjukdomen själv?
Jag har lite sus i örat mest hela tiden nu. Ett svagt ljud med dock, jobbigt. Vissa dagar hör jag inget vissa dagar mer. Inatt hade jag svårt att sova. Nån som känner igen sig?
Imorgon ska doktorn ringa till mig så får jag höra om råd och ev. andra mediciner...??! Funderar starkt på akupunktur. Finns här i stan. Man kan igentligen ha vilka sjukdomar som helst och jag har hört bara gott om resultaten. Gick på det när jag hade migrän i flera år. Det var väldigt bra. Ska nog ring och höra mig för..
Lite svart vita bilder från huset. Taget förra året utav en proffs fotograf då vi var med i Plaza Interiör.
Kom ihåg Nya adressen evalevabo.blogspot.com. Vill Ni tillbaka till den gamla så heter den
evalevabo.bloggplatsen.se. Nu ska jag få i mig nåt att äta och sedan ta en promenad. Måste få min dagliga dos av frisk luft.
Hej så länge








2 kommentarer:

  1. Hej, tyvärr känner jag ingen med den sjukdomen, låter fruktansvärt jobbigt, lider med dig.

    fina bilder, fint med svart/vita bilder fast jag föredrar dom med färg, man får en bättre känsla av dom.

    hälsn. Maria G

    SvaraRadera
  2. Hej Maria Testar ock svara så här. Ja färgbilder är finare..Hejsvejs

    SvaraRadera