Sidor

tisdag 25 januari 2011

Vinter..

....vinter!! Kallt, snö, halt, skarpa bilen, skotta... Har Ni tröttnat?? Jag fick som vanligt pälsa på mig ordentligt när jag skulle ut. Idag koftan jag fick i julklapp.








...och givetvis halsduk och mössa. Längtar Ni som jag efter mer lätt klätt...Efter vårens kläder...hmmm. Och solglasögon...




....ute serveringarna...


...varma bad en het sommar dag..

..doften av sommaräng och vårens-sommarens blommor...

...bara mys i solen eller skuggan..


..en solig dag på balkongen.







2 kommentarer:

  1. Jo visst längtar man!! Vår solresa är ett nödvändigt vattenhål på väg till åtminstone våren, längtar till att få åka till stugan vid sjön, mysa vid vattenbrynet eller åka båt och känna att trots att det fläktar av farten så värmer solen i allafall!!
    Maria G

    SvaraRadera