Sidor

torsdag 27 januari 2011

Tar..

..en break just nu. Sitter och gör nåt väldigt roligt för arbetets räkning. Inreder lägenheter som sen ska ritas, animeras upp. Ja lite svårt att förklarar. Men kul är det. Just att få göra det man tycker är det roligaste som finns..och dessutom får betalt för det..!! Perfekt. Jag plockar ideér här och var och lägger in i lägenheterna. Inreder med tapeter och möbler. Snyggt ska det vá.


Så jag sitter här nu igen på mitt kontor i huset och lyssnar som alltid på radion samtidigt. Alltid radion på..eller musik av nåt slag. Kom in från kylan efter att jag hämtat dagens lunch. Sushi blev det idag. Vi har en mycket bra sushi bar här i vår lilla stad. Och jag är väl kan man säga stammis på stället. Gillar det skarpt. Mummsss!! Antingen hatar man det eller så älskar man det...Nuu ska jag fortsätta jobba. Tjing!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar