Sidor

tisdag 18 januari 2011

Kära..

..vänner, bekanta och..annat folk. Hur har Ni det denna januari dag ? Jag kom hem från en liten tur..efter jag har Handlat..igen!! Jag har den så kallade Pås-sjukan (hihih).
Handla vita roser..till mig själv. Tycker jag är värd det.
Dessutom tycker jag att jag var värd nya lampor i matsalen också. Såg fina från Watt o Weke och fastnade direkt för dom. Skärmen är i siden. Träfot. Riktigt fina. Passa bra. Kul att byta ut nån gång emellanåt. Hade tidigare vita..ganska enkla tråkiga här. Hej så länge.


3 kommentarer:

  1. Så vackert med vita rosor!! klart du är värd dom.
    Även om jag inte kommenterar så mycket så ska du veta att jag njuter i fulla drag av bilderna på ert hem!!
    Maria G

    SvaraRadera
  2. Riktigt fina lampor!! Har du köpt dom i Skövde? Har kollat på Edwins C, men hittar inte foten där?? Tack för en riktigt bra inspirationsblogg! Hälsn. Catharina

    SvaraRadera
  3. Nej köpta på Mio. Både fot och skärm.
    Ha det bra.
    Eva

    SvaraRadera