Sidor

torsdag 13 januari 2011

Hej..

..på Er i solen. Ja här skiner solen från en klar isblå himmel. Idag har jag pratat med doktorn. Har haft en mycket bra sympatisk lugn doktor på öron. Han lyssnar och tar sig tid. Vi pratade om allt som hade hänt då i december. Hur det kunde gå så fel..Man vet ju aldrig hur behandlingarna blir. Men nu har jag fått en ny medicin som jag ska ta från idag. Det tar tid att komma på fötter igen. Men nu ser vi framåt. Mår kanon bra idag..!! Härligt.
Tänk..när man kan sitta på balkongen och sola igen. Längtar efter att få ut våra lounge soffor , kuddar, blommor...




Ny städat i grov entrén. Lite bättre ordning nu....ett tag..

Termobyxor, jackor, stövlar...i mängder. Grus och sand. Tur man har en grov entré.

Hatar när det blir stökigt och smutsigt. Vill ha ordning o reda. Så är jag.

.




Ja Maria, tack för dina kommentarer. Jag tycker oxå färgkort är snyggare så här i en blogg. Har besökt din fina blogg. Mycket hästar..Kul. Roligt när man har ett brinnande intresse för nåt. Och delar med sig det till andra i en blogg. Ha det bra du och alla andra. Kramar från mig.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar