Sidor

måndag 28 februari 2011

Är..

..ni fortfarande inne i en silvrig, grå period? Jag antar det. Jag med. Silver silver. Men jag tror att den guldiga perioden är på framfart. Snart kommer det bli en ändring. Syns på inredningsmässor. Sen behöver man ju inte hänga på den trenden. Jag kommer ihåg när jag och min man flytta ihop på tidiga nittiotalet. Då var det Bara guld som var på ropet. Guld i smycken och guld på ramar, handtag...ja allt nästan. Men som sagt tiderna har ändrats. Igöteborg i fredags handla jag denna fina ring i ros motiv.., silver förstårs.


Även denna silver färgade ljusstake fick flytta hem till oss, från Götet. I vårt förråd har vi flera mässing och guldfärgade stakar. Jag spar dom så får vi se om jag nån dag får lust att plocka upp dom.

Vårt gråa, silvriga hem.


Silver prylar...


silver krukor...


ljustakar..lampor..


..mer ljusstakar och krukor.
Och ännu mer vasar..


..och lampor..




Och min älskade groda i silver färg.


Silverlampa från Watt o Weke.

Mått lite dåligt på em. Träna med min man redan kl 8. Duktiga oss. Men nu har jag vilat en stund. Blev lite piggare efter att ha vilat.
Ha en fin dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar