Sidor

onsdag 9 februari 2011

Mmmm...


...det luktar fruktsallad, mango, apelsin, jordgubbar..på hela kontoret. Yankee candles fruit salad är tänt. Så nu sitter jag här med en espresso och lyssnar på radion medans datan är igång. Vad gör ni en sån här dag som denna? Jobb? Jag ska strax när jag är klar här kila till stan hämta ut mer medicin. Mådde lite dåligt i morse. Skjutsa upp Edvin till slalombacken, friluftsdag tidigt. Sen har jag tagit det lugnt i och med yrseln och att örat har spökat. Hoppas på mer effektivitet här hemma och kontoret i efter middagen. Ingen träning idag iallafall.
I morgon ska jag träffa en tjej på gymmet som väger och mäter fett och muskelmassa på kroppen..!!! Det ingår liksom i träningen..om man vill. Och det kan ju vara spännande eller SKRÄMMANDE kanske. Möjligtvis blir det en promenad i solen senare. För här skiner solen från blå himmel. Vacker vinter dag.
Igår prata vi säng hela kvällen. Får gråa hår. Min man tycker absolut vi ska beställa en gavel från Dis inredning i Stockholm. Jag måste se den först och känna på plats. Svårt att se på nätet.
Jag har fått tag på ett smycke skrin från Mio. Har tänkt på det länge. Hade smycken i en röra i en låda tidigare. Men nu får juvelerna..!!! ligga fint i ett svart smyckeskrin i sovrummet. Fin låda att ha framme dessutom.
Vi hörs senare.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar