Sidor

onsdag 9 februari 2011

God kväll..

..här står tokiga jag. Som både sålt och köpt nytt skrivbord...och stol idag på nån timma. Jag vet min man tycker jag är impulsiv...fattar inte..!! Man vill ju förnya. Sån ÄR jag.

Tänkte bara visa här min kappa som jag trivs i väldigt bra. Köpt på Massimo Dutti. Luxemburg. Gillar knapparna.

Hej svejs. Ut i kylan och solen på promenad.






Dagens inköp. Ny vas i rosa färg. I den fina kvistar. Knopparna kommer slå ut i rosa blommor. Körsbärs kvistar. Tips. Så fina. Kanske inte nu men när kvistarna blommar...om ett litet tag. Håller länge. Det är det enkla som är det fina tycket jag.






Min fina Pelagonia. Stora blommor, lätt skött.

Så...vill Ni veta vilken stol jag beställt? Tänkte ha vid mitt skrivbord. Skön att sitta.

Louise karmstol i smokey färg. Lite grå, genomskinlig. Läcker. Finns i massor av färger.

Tänlte ta gul eller orange först men...












GILLAR


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar