Sidor

måndag 7 februari 2011

Fantastiska..

...måndag igen. Har ni haft en fin helg? Jag då..? japp. Igår gjorde vi minsta möjliga. Var ute på en långpromenad. Sen när vi kom hem...suck...mådde jag halv dåligt. Örat. In med mediciner och efter några timmar var det bättre. Men blir ju så trött bara.
Edvin är hemma idag, hostar och fräser, lite feber. Får ta igen sig innan han och gänget åker till Italien och ser på Milan på fredag. Då måste han vara frisk och kry. Ska städa iordning sängen nu. Torka av och dammsuga. Intresserade kommer i eftermiddag. Då hoppas jag på försäljning. Längtar efter en ny bädd. Ska göra det riktigt mysigt i sovrummet....Kul. Då är det bara det roliga kvar för mig...inreda och ändra fixa...Sånt som jag gillar. Och framför allt kolla in i butiker vilken säng vi ska köpa. Gavel osv.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar