Sidor

tisdag 15 februari 2011

Det..

..är ruggigt kallt ute. Grabbarna bus kom hem igår..sent. Från Milano, Italien. Tåget var som vanligt...försenat. SJ..helt otroligt. Min man sa att det stanna flera gånger..åkte igen..stanna..och höll på så. Otroligt. Att dom inte kan köra tågen ordentligt. Vi bor ju inte i Sibirien. Annat vore väl det om det skulle vara 20 minus ute kanske. Men knappt 20 cm snö och 8-10 minus. Ah minus grader är väl inte problemet...dom funkar ju inte om det är för varmt ute heller...!!Så vad är problemet undrar man? Samma sak var det på vägen upp till Stockholm när dom åkte. Då stanna tåget pga "tekniska problem" sas det i minst 30 min. Varför funkar inte tågen framför allt x2000 tågen som dom ska? Inter city tågen är oftas mycket bättre. Dom sätter väl fart och rullar snart efter att ha renoverats upp.
Vi var iallafall uppe med tuppen imorse. Hjälpte till att packa om... Jag mådde lite dåligt igår kväll och i natt. Gick upp kl 3 för att hämta medicin. Men lyckades att somna om en stund innan klockan ringde. Så nu ska jag faktiskt ta det lugnt. Mår lite halv dåligt, illa. Fixar inte göra så mycket just nu iallafall. Jobbigt. Men jag hoppas på att jag piggnar till snart.
Har Ni sett detta läckra hus. Utanför Köpenhamn. Från seklet. 350 kvm fördelat på 4!! våningar. Klassiskt med modern touch. Snyyyygggttt!!!
Bilder från Sköna Hem
Kolla in de kraftiga brädorna på golvet..

I ett sovrum är det väldigt fint med lugna färg kombinationer som bara svart och vitt.
Vit säng...vår kommer snart. Längtar. Kommer bli fräscht.











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar