Sidor

tisdag 15 februari 2011

Vilken..

..fantastisk omtänksam man jag har som köpt mig ett par mycket fotvänliga skor i skornas Mecka Milano. Bara 11 cm klack..!! Inte för att jag inte har klackar på mig ibland. Men hälarna brukar sällan balansera på ynka några milimeter. Hade klacken varit nån cm...mm till så. Inte för att låta för konstig och otacksam så fråga jag snällt..
-"Och när ska jag ha dessa fina skor tycker du..."?
-"När vi ska på bal eller en riktig fin fest" svara mannen.
Låt oss då hoppas att den balen dröjer. För isåfall måste jag vara på träningsläger innan.
Skorna är vädigt snygga. Svart siden med strass i fram öppen tå..DET är ju skönt. Fram tills att vi hamnar på bal så är dom vackra som ett smycke. Kan ju sätta dom i bokhyllan...Har ju rätt färg..svarta! Beundrar verkligen tjejer som Pernilla Wahlgren och Charlotte Perelli som hoppar fram i skyhöga klackar som en annan har tennisskor på sig. Men med lite träning så...Jag hoppar nog hellre in i mina mys tofflor som syns bakom skorna. Jag kan ju lova att det blir ingen dans för min del i dessa skor iallafall. Får snällt stå parkerad vi baren utan att göra för hastiga rörelser. Man vill ju inte bryta benen.
Nu är sängramen borta. Enbart madrasser. Hoppas man inte "hoppar ner" i natt om man behöver gå på toa. Det kan bli helt fel..Ajj

Annars piggna jag till på eftermiddagen. Jag är ingen bull mamma i vanliga fall. Bakar näst intill aldrig kakor och andra sötsaker. Men efter jag lovat Edvin att baka bullar i flera veckor så kände jag att NU var det läge.
God kväll på Er.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar