Sidor

fredag 18 februari 2011

God kväll..

..kära vänner. Nu är det fredags mys...trallala. Vi har laddat med chips och dipp. Skalar morötter och gurka till oxå för den som är sugen på det till Lats Dance. Igentligen har jag tröttnat fullkomligt på det programmet. Har varit under så många år. Finns det annat och se så kollar jag ju hellre på annan kanal. Men imorgon är det Min dag igen. Melodifestivalen. Inget får störa. Jag är fullkomligt koncentrerad på spektaklet. Men i love it.

Lite fredags kvälls bilder. Tända ljus på många ställen. Undrar just hur många ljus jag eldar i månaden....Massvis.
































Tog fram mina fina stora långa 50 o 40 cm ljusstakar från Villa C. Tycker dom är så fina.





3 kommentarer:

  1. Jag eldar massa ljus... Räkna lite lätt häromdagen cirka 700 från oktober till januari... Förvarar alla mina värmeljus i en stor vad å köper 100 pack från Ikea, å hade 1000 ljus där i från början cirka, nu slut!!

    SvaraRadera
  2. O ja det går åt en del..nä massvis.

    SvaraRadera
  3. Har nu fyllt på 1000 nya i vasen! Så nu är det bara att tända å mysa igen!

    SvaraRadera