Sidor

onsdag 17 oktober 2012

Idag..

..har jag varit på sjukgymnastiken. Härligt. Perfekt. Ett måste.
Nu Bonde på tv sen Carina flyttar in. Ska bli kul att se. Tycker Carina Berg är så mysig.
Imorgon ska då klippningen ske.. Hjälp! Hihi. Ska nog fixa sig. Dock bara hår. Växer ju ut igen. Haft en period då jag tappat mycket hår. Kan bero på mediciner och annat. Brukar göra det på hösten. Precis som en hund.
Inhandlat champagne till min fest med brudarna på fredag. Ska bli så kul. Skratt prat och ja ni vet. Längtar. Förfest här hemma sen drar vi ut.
Nästa helg är det fest och mys med mat med ett annat tjej gäng. Fullt upp 2 helger i rad med bästa vännerna.💜💙💚bästa tjejerna.
Kram på er. Från en trööött Eva. Måste hålla mig vaken en stund till.

4 kommentarer:

  1. åh vad kul...jag åker iväg till Stockholm i helgen och umgås med en massa väninnor...ser jag framemot!

    Ha det gott .

    Kram

    Pernilla På Piazzan

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh så kul och dra iväg med tjejerna..
      Kram på dig vännen

      Radera
  2. Blir säkert jättebra, håret alltså:))) Så kul med lite fest, mera champagne till folket:))) Hoppas att ni får jättekul. Kramkram Anne

    SvaraRadera