Sidor

söndag 28 oktober 2012

Vilken..

..går kväll girls. Åh så kul med mina fina fina tjej vänner. 2 helger i rad.
Oj nu får jag allt ta det lugnt..nån vecka framöver. Mina söta goa vänner. Älskar er så💚. Vad skulle jag göra utan mina vänner. Förra veckans girls och gårdagens. 💙💜💚
Prat, prat, skatt och flams haha. God mat. Käka dunder god fisk på bästa krogen Glädje i vår stan. Börja med ett glas bubbel. Så klart.
Imorgon kommer 2, kanske lite bruna, grabbar hem. Mysigt.
Kram på er alla. 💙💚

5 kommentarer:

  1. Härligt med tjejträffar! Man behöver sådana booster, men kan tänka mig att det blir mysigt att träffa killarna också nu:) kram Nilla

    SvaraRadera
  2. Hørtes ut som du har hatt to herlige kvelder med dine venninner!!

    Vakkert bilde fra bordet også. :o) Elsker den krukken du har stående der med grener i!

    Fiiin søndagskveld til deg, su skjønne!

    Klem,
    Anette Willemine

    SvaraRadera
  3. Var får man tag på David Egrenstråhles Paris? Verkar vara slut överallt. Tack för fina inredningsbilder på din blogg.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den är helt slut ja. Hade turordningen köpte väl den sista!?!
      Tack
      Ha det fint

      Radera