Sidor

måndag 15 oktober 2012

Denna..

..regniga måndag i oktober. Vad gör ni? Jag gör inte så mycket. Gårdagen spenderades i sängen..hela dagen nästan. Så kass. Sov sov, vakna, mådde illa, sov igen osv. Känner mig bättre idag. Bara ryggen som spökar.
Åh låter som en gammal kärring med
alla krämper..hihi.
EM möbler ska läggas ner här i stan tyvärr, så jag passade på att fylla upp ljus förrådet tidigare idag. Ljus i massor. Höga låga tjocka smala... Här går det verkligen åt som ni vet sen tidigare. Och nu var det super billigt.
Ikväll kommer Jonas Gardell serie på ettan Torka aldrig tårar utan handskar. Grymt bra. Såg ni förra avsnittet ?
Duktiga skådespelare och en handling som berör en. Missa inte.
Barnen vill alltid se på De okända på sjuan. Spöken, andar..Kan vara spännande faktiskt. Jag tror på ett liv efter detta vad tror ni? Finns så många som upplevt konstiga saker...spooky..
Kram på er. Vi hörs senare.

22 kommentarer:

  1. hello.....fina randiga skålar. Skulle gärna ha sådana. Var har du inhandlat dom..?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Riff design finns lite varstans kolla nät shopp

      Radera
  2. Jag kommer missa Jonas Gardell får be sambon spela in, eftersom jag vill se programmet!
    Fint du har det hemma!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  3. Stackare där! Måste nog spana in Gardell i kväll då hela bloggvärlden ska se den känns det som :) kram Nilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja man kommer ihåg på nåt sätt... 80 tal. Bra spelat
      Kram

      Radera
  4. Självklart ser jag på "torka aldrig tårar utan handskar" i kväll...en sådan stark skildring av när hiv/aids upptäcktes i Sverige på åttiotalet. Fint hem & fin blogg du har....krams m

    SvaraRadera
  5. Regndager her i Norge og:)
    Men vi koooser oss inne ♥
    Så du syns ikke zinkhuset var fint nei, hehe, jammen godt vi har forskjellig smak:)
    Men enig med deg, lysene er KULE, og jeg tipper de dufter himmelsk:))

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst är det tur att smaken är som baken hihi. Kram på dig.

      Radera
  6. Alltid tråkigt när butiker lägger ner men kul att man oftast kan göra väldigt fina fynd :)

    Kram/M

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tråkigt för dom men bra för mig.💜

      Radera
  7. Krya på dig och nu kollar jag också Gardell!!

    SvaraRadera
  8. Hoppas du mår bättre nu och kan njuta av ditt helfina hem. Tittar också på Torka inga tårar... så bra...
    Kram

    SvaraRadera
  9. Krya på dig! Gardell ja, ångest till tusen, men jag kan inte låta bli att titta :)

    Liv efter detta? Absolut :)

    Kramar

    SvaraRadera
  10. Hej! Nu hittade jag in till dig! Så fin blogg, jag kan behöva lite inredningstips nu när vi vänder upp och ner på kåken.
    Har missat bägge avsnitten med Gardells film men jag ska kolla dem på SVTPLAY imorgon.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja gör det. Tack förresten . Hoppas du fattar bloppis m Odd m tunika hör av dig
      Kram

      Radera
  11. Vilka härliga bilder! Ja, ljus behövs många så här års! Kram!

    SvaraRadera
  12. Vilken härlig blogg =) Hittade dig bland inredningsfruns kommentarer och blev nyfiken. Jag kommer igen!

    SvaraRadera