Sidor

tisdag 16 oktober 2012

Inget..

..att skriva om idag direkt. Ibland är det helt stopp.
Imorgon sjukgymnastik, sen ska jag hämta Paris tavlan som varit på inramning. Jippi. Men var ska vi har den???
Och på torsdag smäller det!!!.. jag ska klippa håret ordentligt denna gång färga slinga.. vi får se vad det blir. Men jag lovar.. nåt mer redikalt blir det. Så trött på mitt långa slitna tråkiga hår.
Förslag någon? Just nu sätter jag gärna upp det. Hatar hår i ansiktet. Jag har lite lockigt. Ska vara lätt skött. På bilderna på högersida på bloggen så ser ni hur jag såg ut förra hösten. Rödlätt och page, plattat. Funderar på ännu kortare nu. Lugg..?
Ja just nu är det kaos på huvud knoppen. Vi får väl se vad det blir.
Jag beundrar alla som vågar sig på nya frisyrer med ny färg osv. Nu är det min tur...eller!!?!? Feg-Eva kommer fram. Jag har haft långt i 40 år..När jag träffa min man på 1800 talet!! hade jag hår ner till rumpan med stora stora lockar. Ala 80 tal alltså. Ju större ju snyggare. En spray burk i håret. Vacker värre. Haha. Det får mig att tänka på söta roliga Maria Montezami, stavning?
Glöm inte Hollywood fruarna snart. Kram😄

3 kommentarer:

  1. känner igen det där med feg-eva...man har såna planer, men när dagen närmar sig så kommer stora ångesten . alltid läskigt med förändring, men sätter en hundring på att du blir snygg-eva......lycka till

    SvaraRadera
  2. Jag brukar vara modig! Jag resonerar att det växer ut igen! Mitt senaste drastiska drag var att jag blivit blondin på äldre dar! Har alltid varit mörk, men de gråa hårstråna höll på att ta kål på mig, så därör blev jag blond!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  3. Ja vi får hoppas på att det blir bra, ingen världslig sak men ändå...
    Kram på er

    SvaraRadera