Sidor

fredag 5 oktober 2012

Så..

..var det fredag igen. Sovit en stund efter sjukgymnastiken jag var på vid lunch tid. I vatten denna gång, varmvattens bassängen på badhuset. Så himla skönt. Avkopplande..iallafall efteråt. Somna på 1 minut efter jag kom hem. Somna här på soffan i stora salen zzzz
Ni som inte vet så har ja nu Instagram oxå. Samma namn där evalevabo. Men blogga är 100 gånger bättre. Jag som vill skriva av mig oftast...men nu testat båda ett tag. Ha en myysig fredag. Puss💙💜💙
Ljusstakar från Day, kuddar från Olson o Jensen, Day, Ikea, Svensk tenn. En salig blandning.

7 kommentarer:

  1. Håller med! Blogg är bättre... Jag har inte riktigt fastnat för Instagram faktiskt. Har ett konto (eller vad det nu heter, men jag laddar inte upp ett dugg :)).

    Önskar dig bästa fredagen i ditt supervackra hem!

    SvaraRadera
  2. Ller också med blogg är roligare men instagram är ett enkelt flöde i vardagen! Kram och trevlig fredag! Krem Helena

    SvaraRadera
  3. Har inte testat Instagram än men är sugen på det ibland, är ju svårt att hinna med bloggen ibland...
    Så fint i ert vardagsrum!!
    Kram Suss

    SvaraRadera
  4. Har också Instagram, testat det några gången. Men njääeee, det var inte alls min grej, gillar bloggandet mycket mer.
    Me like ditt hus och din fina blogg, härlig inspiration!
    Kram, Judita

    SvaraRadera
  5. Jag bara dööör vad snyggt vardagsrum!! Jag tror bestämt att jag kunde flyttat rett in hos dig :D Du har helt min smak, en personlig stil som charmerar.

    Har också Instagram sedan det kom & är helt insnöad. Jag hänger aldrig på FB numera utan det är blogg & insta. Jag har gjort det så att jag använder bloggen till mera genom arbetade inlägg & så ger jag små snabb glimt av dagen på instagram.

    Nu skall jag söka upp dig på Insta. Själv hittas jag som @JustSessan

    SvaraRadera