Sidor

onsdag 3 oktober 2012

Piggnat..

..till. Kollar på Bonde nu. Lättsamt program som passar alla..!! eller.
Imorgon ska jag om jag får ork.. rama in min fina fina Paris tavla. Åh nuu åker vi snart till Paris. Världens absolut vackraste stad. Men ack så dyrt. En kaffe 50 spänn minst. Längtar så.
Än så länge ska tavlan ramas in. Såå fin den är. Nu har jag skaffat många nya fina tavlor. Gillar alla. T.o.m barnen reagerar och tycker de är såå fina fräscha nya.
Stora killens flickvän söta Sofia har bakat chokladkaka med glass till.
Gulliga ungdomar. 💜💙💜💙💜💙

5 kommentarer:

  1. åh så mysigt att resa iväg...

    hoppas vi får ta del av lite Paris då framöver.

    Kram

    Pernilla På Piazzan

    SvaraRadera
  2. Jag håller med , va mysigt!!
    Jag hoppas att du tar massor med bilder.....
    Jag hoppas att du känner dig bättre!

    Kram
    Lena

    SvaraRadera
  3. Fin tavla! Har också mycket som ska ramas in men som aldrig blir av hihi, så skönt med en paristripp nu i höstmörkret! Kram Nilla

    SvaraRadera
  4. Åhhhh,va härligt med en hösttripp till Paris! Är inte nå avundsjuk...;) Sköntatt du mår lite bättre nu:) Hoppas oxå på vackra bilder från resan. Önskar dig en härlig dag.

    Kram Annsofie

    SvaraRadera
  5. Tack för era fina kommentarer. Resan är inte bokad än men snart så....
    Kram

    SvaraRadera