Sidor

torsdag 25 oktober 2012

Tihi..

..idag är jag glad att få berätta att jag hitta hela 2 boots i Gbg. Nice. Och en affisch av Lisa Bengtsson med sina taxar som jag tänkt rama in. Tycker dom är så coola. Lite annat smått o gått.
Sen får väl vi väl gratulera till söt Prinsessan med snygga Chris som förlovat sig. Låt det nu hålla.
Ahh måste berätta.. tror det var Förra våren satt jag Brevid.!!! Madelene på Sturehov och åt lunch. Ha knappt så jag kunde äta. Nyfikna jag. Hon satt med väninna. Lysande och kollande. Granne med mig vid lunch bordet. Mindre än 1 meter ifrån. Ooo!! Coolt va??!! 😜😘😍 Nästan så vi känner varann lite..eller...?? Kanske blir bjuden på bröllopet.... hihi.

5 kommentarer:

  1. Kul att vara vän med söta Madde! För det är ni ju om ni suttit så nära varann!
    Kul att du hittade lite kul i Gtb!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Utan tvekan blir du bjuden till bröllopet! Kan du höra om jag skulle kunna haka på också? :)

    SvaraRadera
  3. Hej Fina du!!
    Sitter här med Underbara Julhem och tittar på superfina reportaget om ert underbara hem!!!
    Du är verkligen en fena på inredning :)
    Så glad för din skull EVA!!
    Ha nu en riktigt fin helg, så ska jag fortsätta dricka min kopp kaffe o läsa inredningstidningar <3
    Kram

    SvaraRadera