Sidor

tisdag 9 oktober 2012

It is..

..a raining day. Strax ta mig en promenad med nya gummistövlarna. Ner till Apoteket. Mitt stammis ställe. Hihi.😉
Annars då?..Här händer inte så mycket. Känner bara att jag måste få luft idag när jag var inne hela dagen igår. Faktum är att jag är inte riktig bra idag eller.. men jag kan inte alltid prata sjukdomar här på bloggen. Ni vet ju nu att det är väldigt upp i ner med mig. Och jag printar inte alltid ner det. Då skulle ni tröttna och lämna bloggen för längesen, och det vill jag ju inte.
Nu ska jag in o kolla hotell inför Stockholms resa senare i veckan. Vi ses senare. Glöm inte evalevabo instagram. Fast blogga är så mycket roligare tycker jag.💙💙

6 kommentarer:

  1. Om jag skulle bo på hotell i Stockholm så skulle jag prova nya Scandic Grand Central (New York inspirerat) Såg fint ut när jag var där(i baren...hihi)Kram Maria

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för tipset. Det får vi väl ta nästa gång då. Vi boka in oss på SAS radisson strand vid kajen du vet. Kram

      Radera
  2. Du har ett underbart ovitt hem! Love it!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack söta du. Ja jag är såå trött på alla svart-vita blogg hem. Urk.

      Radera
  3. mattan!! jag vill ha mattan!!!
    sååå snygg!!
    Kram

    SvaraRadera