Sidor

måndag 22 oktober 2012

Jag..

..har problem!! Inga världslig problem. Men ändå. Var ska jag hänga mina dyrgripar till tavlor !?! Eller ska dom stå på golvet lite nonchalant. Eller på ett sidebord? Det är frågan det...
Nu är jag och stora sonen hemma denna veckan själva. Lill sonen och den största av dem alla, herrn i huset flög till Turkiet på far och son semester i natt. Jag har annat för mig denna vecka och ville faktiskt inte följa med..?!? Ville o ville. Jag valde och tyckte helt enkelt att Edvin och hans pappa behövde lite tid själva. Mys pys. Edvin och jag har gjort så mycket ihop. Han hänger gärna med mammsen på tex melodifestivalen, shoppingturer och hotell vistelser här och var. Vi har gjort så väldans mycket. Så kvalitéts tid med den minste..!..13 år. Far och son. Swich så är han stor och vill inte alls hänga på. Som nu våran 18 åring. Han har liksom sitt nu. Tjej och allt.
Man får njuta så länge som går. Annars kommer man ångra sig. Och man kan inte dra tillbaka tiden. Jag vet dom kommer ha ur mysigt. Faktiskt avis, suck!! Riktigt avis...
Puss💜💙💚

6 kommentarer:

  1. Ha en fortsatt bra måndag! :)

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Vad mysigt för dom att åka iväg själva! Tror det är extra viktigt att få åka själva med sin pappa någon gång! Som sagt snart är de utflugna och vem vet vart de bosätter sig! Tavlor ja, du som har så fina tavlor måste absolut hitta något bra ställe att hänga dom på!
    kram helena

    SvaraRadera
  3. Det låter mysigt med pappa - son resa. Verkar härligt att vara hemma med stora killen också. Det går så otroligt fort så är dom vuxna. Kul det med :)
    Du hittar alldeles säkert bra platser för tavlorna. Pröva o fota så vi får se....
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jätte mysigt för killarna.
      Lovar visa bilder på mina tavlor sen.
      Kram vännen

      Radera