Sidor

fredag 19 oktober 2012

Tack...

..tack för era fina kommentarer om min hår klippning i går. Jag blir så glad 💜💙💜💙 Det stärker mig och jag blir varm. Ni Är mina vänner även om vi inte setts fysiskt så känns det som ni Är mina kompisar. Och jag pratar Om er till tex min man som om vi känner varann tex åh du skulle se vilken fin tröja mm(namn) hade köpt idag. Han tycker väl jag är helt knasig. Men vi öppnar oss och pratar nästan varje dag med varann vi bloggare. Åtminstone några av er. Daglig kontakt. Det har man ju inte ens med vännerna hemma!! Vore snart på TIDEN att träffas in real life..eller hur ? Några har ju redan gjort det. Hoppas på en inbjudan till ett blogg party snart. Jag är med på allt...!!! nästan hihi.😄 Älskar fester och är flyttbar över nån natt.
Mitt i rygg eländet idag med starka smärtstillande och lågmäldhet så blev jag på bättre humör när jag fick hem paket från miinto med nya gröna färgen på Please byxor. Riktigt fina. Har 5 par nu. Bor i dom om jag inte bor i mina hängsle byxor från circle of trust. Eller bor i mina mysbyxor med knän.. sexigt. Men skönt.
Nu ska jag vila och relaxa fram till det är dags att öppna champagnen runt 19. Då blir det tjej träff och mat ute efter vi slurpat i oss party drickat här hemma. Ska ta mig ork o städa lite oxå. Men jag har många timmar på mig. Ha en myyyysig fredag love you😍😘💚💚💚💚

3 kommentarer:

  1. Håller med dig, det är sååå kul med er fina bloggerskor som man nästan tycker att man känner :) Skulle vara otroligt kul med bloggträff, jag är också flyttbar över natten. Ha så himla kul ikväll
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hoppas du får en riktigt mysig kväll! Tjejträff är toppen :)

    Och du, så snygg i nya frillan. Riktigt läckert!

    Kramar

    SvaraRadera
  3. Visst känns det som vi känner varann! Det skulle verkligen vara kul att träffas irl! Jag har många funderingar kring det, frågan är bara hur man sätter det i verket!
    Ha så kul ikväll!
    Kram Helena

    SvaraRadera