Sidor

söndag 14 oktober 2012

Vill..

..slå ett slag för kanon bra påslakan från Hemtex. Jag kör alltid vita ala hotell lakan. Satin/bomull, randiga snygga. Strykfria i och med satinen som gör de lite blanka. Nu bara 499:- för 2 par !! med örngott förstårs. Pangpris. Köper extra örngott alltid. Bara de kostar 99 :- styck. Men men. Vilken kvalité. Finns i många härliga färger. Ungarna har mörk gråa. Men jag vill alltid ha vitt vitt. Har aldrig överkast. Fina rena kritvita lakan räcker.
Denna söndag. Mår inte bra. Örat och ryggen. Allt på en gång. Blä!!
Ps..har jag nämnt att jag är sååå nöjd över Kartell lampan?!?! Vita keramik grejer från Luxemburg står bredvid.💜

8 kommentarer:

  1. Visst är det fint med helvita lakan, skulle jag också vilja ha men maken är väldigt mycket emot det han har börjat tröttna på allt vitt.. fattar inte varför??

    Ha en fin söndag. Kram/M

    SvaraRadera
  2. Gillar också vita lakan! vilket superpris för dessa!
    Krya på dig!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  3. ja satin är bäst!! skönast och bäst!!
    Och lampan.. alltid varit en favvo för mig. tror det var typ 6 år sen jag köpte min och älskar den fortfarande!!!
    Kram och mys kväll till dig!!

    SvaraRadera
  4. Kör också enfärgat, vitt och grått, och Hemtex. Men hellinne! Finns inget bättre :)

    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Aldrig testat linne. Nästa gång.. Blir det inte väldigt skrynkligt??
      Kram

      Radera