Sidor

fredag 12 oktober 2012

Så..

..mysigt att gå i Stockholm. Denna gång med många kassar hem. Från Room, Mathilde mm. Jag får som tur bär hjälp. Sitter nu på fina Blå Tåget. Ni måste åka. Åker från Uppsala till Göteborg. Stannar vid några stopp. Blev bjudna på ett glas bubbel när vi klev ombord. Hur mysigt som helst. Nu ska vi ta oss en mat bit och ett gott glas vin i resturangen. Så trött. I benen. Kommer väl vara helt färdig imorgon. Men åh vad jag gillar Stockholm. Nån dag..vill inte bo här. Träffa brorsan igår. Kul. Åt på Berns med älskade mannen på kvällen. Nu hem till barnen och kolla X Factor och slappa i pyjamas. Puss på er.

4 kommentarer:

  1. Åh det låter som en fantastisk tripp! Vad hittade du för kul i dina påsar? Pöss på dig!

    SvaraRadera
  2. Härlig utflykt till hufvudstaden! Ser ut som du hittade en massa snyggt, det måste du visa!
    Skulle ha åkt dit idag, jag med, ett spontanbesök men eftersom jag var så himla seg imorse har jag inte hunnit så långt... Kanske blir en snabbsväng till Hem o Villamässan imorgon istället.
    Kram o ha en underbar lördag!
    Judita

    SvaraRadera
  3. Lampor som jag ångrar mig på suck så typiskt mig, kudde från day, kläder bla från zara, parfym till barnen och Eriks flickvän, mannen. och massa doftljus!! Tokiga jag. Fina tvålar pump till badrum och pojk kläder, skärbrädor.... Mm. Inte svårt att göra av med pengar. Just det. Sen svart pälskrage....god mat och lite vin uppehåll emellanåt. Vätske uppehåll!!!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Låter som en kanontripp!

    SvaraRadera