Sidor

måndag 1 oktober 2012

Nya..

..tavlor på plats. Enkla rena nya. Först Yoko Onos enkla fina alster från Moderna museet. Sen Ylva Skarp. 2 rena enkla fina vita. Vi får se vart de hängs upp. Just nu på golvet i tv rummet vilket jag kan tycka är väldigt fint. Rent, enkelt. Kan stå där i sin enkelhet. Bilder från tv rum och vardagsrum.
En del kan tycka man är hel tokig som plockat ner "äkta" konst från väggarna. Men jag vill verkligen förnya mig. Och då har inte summan värdet nån betydelse. De tavlor vi hade innan var är.. av erkända konstnärer och värda i pengar flera tusen styck. Men vem bryr sig. Nya tider. Nytt enkelt och rent ska upp på väggarna. Vi har många rum och väggar att fylla. Inga problem.
Nu väntar jag på kartan på Paris. Ska bli så fin att hänga upp.. nånstans
Av David Ehrenstråhle.
Nytt fräscht här hemma. Just nu. Man ändrar sig ständigt. Det är det som kallas inrednings intresse...
Kram❤❤❤

9 kommentarer:

  1. undras bara vad dom kostar på ett ungefär.., väldigt fina.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ylvas kostar runt 500:- och yoko ono ca 400 kr styck tror jag billigt. Ramarna är dyrare!!

      Radera
  2. åh jag tror jag får min poster imorgon ...ser ju jättefin ut där hos dig...

    Kram och ha en fin helg

    Pernilla på Piazzan

    SvaraRadera
    Svar
    1. Spännande vill se vart du hänger den/dom.
      Kram

      Radera
  3. Jättesnygga, o vilket bra pris,superfint hos dig förstås :)
    Kraaaaam

    SvaraRadera
  4. Fint, såg allt att du väntade på Insta:)) Vill också ha lite tavlor. Hm ja här ska crosstrainern och cykeln väck och löpbandet stanna hihi. Stor kram Anne

    SvaraRadera
  5. Wunderschöne Bilder! Sehr gemütlich bei euch!

    Liebe Grüße

    Dagi

    SvaraRadera
  6. Tack för era fina kommentarer... Nu får jag lära mig tyska oxå.. Bra att det finns översättning.
    Kram

    SvaraRadera
  7. Så vakre begge to. Liker så godt den grafiske streken til Ylva Skarp.

    De mønstrete putene (kuddene) du har i sofaen din - elsk!! Kan jeg spørre hvor de kommer fra?

    Fin kveld til deg!

    Klem,
    AW

    SvaraRadera